duminică, 23 mai 2010

lucruri clare intr-o lume abigua

Week-end prelungit si vreme urata... nu este chiar cea mai placuta combinatie, dar macar stam in culcus si ne refacem fortele.
Stand degeaba si cautand ceva interesant in marea pubela numita web. mi-am adus aminte ca bunul meu prieten, Gyorfi Deak Gyorgy a publicat a doua editie a "Curiozitatilor Salajene". Chiar daca scrierile amintite au fost postate pe net de ceva vreme, abia acum mi-am gasit timp sa le citesc...
Nu sunt critic sa fac o recenzie a lucrarii, sunt si eu un stranier in aceasta frumoasa si linistita urbe care m-a acceptat cu calitatile si defectele mele, si ma bucur sa vad ca Jiboul nu este doar un oras cu oameni necajiti (ca toate orasele din Romania de azi), ci este un oras cu multe "curiozitati" pe care Gyuri ni le impartaseste.
Chiar daca nu am cerut permisiunea autorului, postez aici linkul spre lucrarea sus mentionata.
http://www.gyuri.go.ro/

Nu-mi mai ramane decat sa va doresc lectura placuta ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu