sâmbătă, 29 ianuarie 2011

iconita bat-o vina

Se pare ca nu e chiar atat de usor sa reiei o activitate la care ai renuntat atat de mult timp.
De multe ori imi promit ca de maine ma apuc de scris, de multe ori imi vin in minte subiecte si intamplari pe care imi propun sa le scriu, citesc blogurile fostilor mei colegi de presa si din nou imi zic ca trebuie sa ma apuc de scris....
apoi deschid laptop-ul, vad frumoasa iconita de photoshop... si automat uit ce am vrut sa fac, pun mana pe tableta grafica si da-i la desenat.
Apoi, dupa cateva zile o iau de la inceput... si iata ca de aproape un an nu am scris nimic.
Dar am gasit solutia (si berea e buna la ceva:), am sters frumoasa iconita de photoshop de pe desktop... si magie: iata-ma ca scriu!
Sper ca acest truc sa functioneze.

2 comentarii:

  1. Ai ajuns si tu ca si reclama aceea la Vodafone ori Cosmote, cu Horia Brenciu, cand ii spunea mamei la telefon cum sa faca utilizeze computerul:" Du-te la calculator. E acolo e iconita...Deschide fereastra... Ce vezi?" Si mama privind pe fereastra camerei nu in inconita computerului zice:" Rufe". Ascunde si tu iconita si deschide fereastra. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) da, am ascuns iconita si am deschis fereastra cu "fata din vis"
    apoi m-am apucat de scris
    :)

    RăspundețiȘtergere